Current song:

Dj Radio Diculik

BUKTI...Julie menunjukkan kesan calar pada keretanya akibat dibawa ke kawasan semak dekat ladang.



JOHOR BAHRU: “Penculik memaksa saya diam sebelum mengatakan ‘engkau ada cinta tak berbalas, bos kami suruh bakar engkau je. Aku pun tak nak buat tapi diupah. Aku dari jauh, dari Negeri Sembilan.’

“Pada masa sama, penculik turut menggunakan walkie-talkie dan mengikut arahan diberikan seseorang termasuk mengelar sedikit leher saya selain menoreh bahagian bawah ibu jari tangan kiri saya menggunakan pisau,” kata deejay radio, Julie Diana Omar Shariff, 34, yang lebih dikenali sebagai JD di sini, semalam.

Menurut Julie, dia diculik pada jam 1 pagi, Sabtu lalu, di Danga Bay ketika dalam perjalanan pulang ke rumah dari tempat kerjanya.

Mengimbau kejadian, Julie yang ditemui berkata, sebelum kejadian dia yang memandu Proton Satria Neo diekori sebuah kereta Proton Iswara merah.

Ehsan Dari Harian Metro
Suara

Suara

Suara
Suara