Current song:

9 Das Jarak Dekat


KLANG: Seorang lelaki yang baru pulang berhibur di sebuah pusat karaoke ditembak mati dari jarak dekat dalam kejadian di Taman Desawan, di sini, awal pagi semalam.

Dalam kejadian jam 5 pagi, mangsa berusia 34 tahun dipercayai terkena sekurang-kurangnya sembilan das tembakan ketika hendak menghidupkan enjin kereta Toyota Camry miliknya.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Senior Asisten Komisioner Mohd Adnan Abdullah berkata, polis yang menerima panggilan jam 7.40 pagi bergegas ke lokasi kejadian dan menemui mangsa meninggal dunia di tempat duduk pemandu.

Beliau berkata, siasatan awal mendapati mangsa yang juga pembekal arak di Kepong, Kuala Lumpur menjamu selera bersama beberapa rakannya di sebuah restoran jam 8 malam kelmarin yang terletak 10 meter dari tempat mayatnya ditemui.

“Dua jam selepas itu, mangsa dan beberapa rakannya beredar ke sebuah pusat karaoke berhampiran untuk berhibur.

PERIKSA... anggota forensik memeriksa kereta kepunyaan mangsa.

“Mangsa dikatakan keluar dari pusat hiburan jam 5 pagi tadi (semalam) untuk pulang ke rumahnya di Bayu Perdana, di sini. Namun, sebaik memasuki keretanya, mangsa ditembak dari bahagian kanan,” katanya kepada pemberita di sini, semalam.


Sumber Dari Metro
Disiarkan Pada : 23/12/2012

Suara

Suara

Suara
Suara